
Microsoft będzie produkował własny tablet
19 czerwca 2012, 08:55Rosnąca popularność iPada, który podbił rynek tanich laptopów oraz rosnące zainteresowanie produktem Apple’a ze strony biznesu skłoniły Microsoft do zaprezentowania własnego tabletu
Drugie życie Ziemian
27 kwietnia 2007, 07:35Eksperci uważają, że do końca roku 2011 około 80% aktywnych użytkowników Sieci oraz przedsiębiorstw z listy Fortune 500 będzie posiadało "drugie życie” w przestrzeni wirtualnej. Zdaniem analityków firmy Gartner, firmy nie mogą lekceważyć światów wirtualnych.

Uniwersytet Oksfordzki na platformie edX
17 listopada 2016, 13:21Od kilku lat wiele prestiżowych uniwersytetów udostępnia bezpłatne wykłady za pomocą takich platform jak edX, Coursera czy FutureLearn. Można tam skorzystać z kursów prowadzonych m.in. przez MIT, Uniwersytet Harvarda czy Uniwersytet w Cambridge. Dotychczas jednak brakowało oferty jednej z najważniejszych instytucji akademickich na świecie - Uniwersytetu Oksfordzkiego

ArcaVir 2010 już w sprzedaży
27 października 2009, 10:51Na rynku zadebiutowała nowa stabilna wersja programu ArcaVir. To piąta jubileuszowa edycja polskiego programu. ArcaBit daje użytkownikom do dyspozycji znane już z poprzednich lat pakiety zabezpieczeń sygnowane oznaczeniem 2010.

Jeszcze więcej nauki - zapraszamy na Małopolską Noc Naukowców 2012
25 września 2012, 20:52Już w najbliższy piątek zapraszamy na szóstą edycję Małopolskiej Nocy Naukowców
Kolejne PlayStation już za 18 miesięcy?
4 maja 2007, 08:06Z nieoficjalnych informacji wynika, że kolejna wersja PlayStation może trafić na rynek już w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Nowa PlayStation ma jednak przynieść ze sobą niewiele nowości.

Brytyjski haker trafi za kratki
27 kwietnia 2017, 12:32Jeden z najbardziej aktywnych brytyjskich hakerów został właśnie skazany przez sąd. Adam Mudd w wieku 16 lat przeprowadził ponad 1,7 miliona ataków przeciwko witrynom i usługom internetowym, wykorzystując w tym celu stworzony przez siebie program Titanium Stresser

Traktuje awatar jak realne ja
9 listopada 2009, 12:35Jak mózg traktuje awatary reprezentujące nas w wirtualnym świecie? Badania obrazowe miłośników online'owej gry World of Warcraft (WoW) ujawniły, że rejony zaangażowane w samorefleksję i ocenę siebie zachowują się podobnie podczas myślenia o ja wirtualnym i rzeczywistym.

(Multi)medialna depresja
6 grudnia 2012, 12:56Korzystanie z wielu mediów naraz wiąże się z niepokojem i depresją.

Robot jako pośrednik w kontaktach międzyludzkich
30 maja 2007, 10:36Naukowcy z Uniwersytetu w Hertfordshire wykorzystują roboty, aby pomagać w efektywniejszej komunikacji dzieciom z zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnością intelektualną.