Microsoft będzie produkował własny tablet

19 czerwca 2012, 08:55

Rosnąca popularność iPada, który podbił rynek tanich laptopów oraz rosnące zainteresowanie produktem Apple’a ze strony biznesu skłoniły Microsoft do zaprezentowania własnego tabletu



Drugie życie Ziemian

27 kwietnia 2007, 07:35

Eksperci uważają, że do końca roku 2011 około 80% aktywnych użytkowników Sieci oraz przedsiębiorstw z listy Fortune 500 będzie posiadało "drugie życie” w przestrzeni wirtualnej. Zdaniem analityków firmy Gartner, firmy nie mogą lekceważyć światów wirtualnych.


Uniwersytet Oksfordzki na platformie edX

17 listopada 2016, 13:21

Od kilku lat wiele prestiżowych uniwersytetów udostępnia bezpłatne wykłady za pomocą takich platform jak edX, Coursera czy FutureLearn. Można tam skorzystać z kursów prowadzonych m.in. przez MIT, Uniwersytet Harvarda czy Uniwersytet w Cambridge. Dotychczas jednak brakowało oferty jednej z najważniejszych instytucji akademickich na świecie - Uniwersytetu Oksfordzkiego


ArcaVir 2010 już w sprzedaży

27 października 2009, 10:51

Na rynku zadebiutowała nowa stabilna wersja programu ArcaVir. To piąta jubileuszowa edycja polskiego programu. ArcaBit daje użytkownikom do dyspozycji znane już z poprzednich lat pakiety zabezpieczeń sygnowane oznaczeniem 2010.


Jeszcze więcej nauki - zapraszamy na Małopolską Noc Naukowców 2012

25 września 2012, 20:52

Już w najbliższy piątek zapraszamy na szóstą edycję Małopolskiej Nocy Naukowców


Kolejne PlayStation już za 18 miesięcy?

4 maja 2007, 08:06

Z nieoficjalnych informacji wynika, że kolejna wersja PlayStation może trafić na rynek już w ciągu najbliższych 18 miesięcy. Nowa PlayStation ma jednak przynieść ze sobą niewiele nowości.


Brytyjski haker trafi za kratki

27 kwietnia 2017, 12:32

Jeden z najbardziej aktywnych brytyjskich hakerów został właśnie skazany przez sąd. Adam Mudd w wieku 16 lat przeprowadził ponad 1,7 miliona ataków przeciwko witrynom i usługom internetowym, wykorzystując w tym celu stworzony przez siebie program Titanium Stresser


Traktuje awatar jak realne ja

9 listopada 2009, 12:35

Jak mózg traktuje awatary reprezentujące nas w wirtualnym świecie? Badania obrazowe miłośników online'owej gry World of Warcraft (WoW) ujawniły, że rejony zaangażowane w samorefleksję i ocenę siebie zachowują się podobnie podczas myślenia o ja wirtualnym i rzeczywistym.


(Multi)medialna depresja

6 grudnia 2012, 12:56

Korzystanie z wielu mediów naraz wiąże się z niepokojem i depresją.


Kaspar zadowolony© University of Hertfordshire

Robot jako pośrednik w kontaktach międzyludzkich

30 maja 2007, 10:36

Naukowcy z Uniwersytetu w Hertfordshire wykorzystują roboty, aby pomagać w efektywniejszej komunikacji dzieciom z zaburzeniami rozwojowymi i niepełnosprawnością intelektualną.


Zostań Patronem

Od 2006 roku popularyzujemy naukę. Chcemy się rozwijać i dostarczać naszym Czytelnikom jeszcze więcej atrakcyjnych treści wysokiej jakości. Dlatego postanowiliśmy poprosić o wsparcie. Zostań naszym Patronem i pomóż nam rozwijać KopalnięWiedzy.

Patronite

Patroni KopalniWiedzy